Фасилітація за допомогою комп’ютерних технологій
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме спрямовувати учнів у потрібному напрямку, частіше звертатися саме до думок і потреб учнів у вивченні матеріалу. Для цього використовувати різноманітні види запитань, а особливо «сократівські» та проблемні запитання, організовувати вхідне і поточне опитування з метою окреслення кола інтересів дітей при вивченні конкретної теми, а також надання учням можливості самостійно обирати методи дослідження та форми представлення продуктів їх діяльності. Таким чином ми створюємо навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів. А це у свою чергу зробить процес і результат навчання більш ефективним.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме спрямовувати учнів у потрібному напрямку, частіше звертатися саме до думок і потреб учнів у вивченні матеріалу. Для цього використовувати різноманітні види запитань, а особливо «сократівські» та проблемні запитання, організовувати вхідне і поточне опитування з метою окреслення кола інтересів дітей при вивченні конкретної теми, а також надання учням можливості самостійно обирати методи дослідження та форми представлення продуктів їх діяльності. Таким чином ми створюємо навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів. А це у свою чергу зробить процес і результат навчання більш ефективним.
Немає коментарів:
Дописати коментар